Teslimat ve İade


İadesi veya değişimi olmayan ürünler:

Kullanılmış veya etiketi, ambalajı hasar görmüş ürünlerin iadesi veya değişimi yoktur.
Hangi ürünlerin iadesi veya değişimi var?

Ürün teslim edildikten sonra 7 gün içerisinde iade veya değişim yapabilirsiniz. Ürünlerin hasar görmemesi; her türlü kutu, etiket ve ambalaj içeriğinin hasarsız ve eksiksiz olması önemlidir. Ürünün size ulaştırıldığı şekilde tarafımıza ulaştırılması esastır. İade veya değişimlerde ürün veya kutusunun kargo taşıması sırasında hasar görmemesi için gerekli şekilde paketlenmesi önemlidir. Bu koşulları taşımayan ürünlerin tarafımıza ulaşması durumunda, işleme alınmadan geri gönderilmektedir. İade veya değişime uygun her türlü ürün için size yardımcı olmaktan büyük gurur duyuyoruz. Sizlerin memnuniyetini sağlayacak hizmetler için varız.

 
Nasıl iade veya değişim yapılır?

Ürünü göndermeden önce, Siparişlerim bölümünde siparişinizin karşısındaki İade/Değişim oluştur kısmına tıklayıp iade veya değişimini yapmak istediğiniz ürünleri işaretleyiniz. Haricinde e-posta veya İade ve Değişim Formu vasıtasıyla da bizleri bilgilendirebilirsiniz. İade veya değişimlerde kargo masrafları müşterimize aittir ve istediğiniz kargo şirketi ile gönderebilirsiniz. Gönderilmeden önce bilgilendirmesi yapılmayan, kargo ücreti ödenmeden gönderilen paketler teslim alınmaz. Sadece, ürün tarafımızdan hatalı gönderilmiş ise sadece MNG KARGO ile, kargo masrafları alıcı ödemeli gönderilebilir. Kargo masrafları tarafımızdan ödenecek ise MNG KARGO haricinde başka kargo firmasını kullanmayınız.

Lütfen, iade veya değişime uygun ürünü, size gönderildiği gibi kargo için hazırlayınız. Göndereceğiniz ürün kutulu bir ürün ise, lütfen kutusunun kargoda hasar görmemesi için en uygun şekilde paketleyiniz. En doğru yöntem size gelen koli ile geri göndermektir. İade veya değişimi ile ilgili bilgi notunuzu bir kağıda yazarak ürün faturasına iliştiriniz. Faturanızın tüm nüshalarını ve notunuzu ürün ile beraber mutlaka gönderiniz. Yapılacak işlem ile ilgili notunuz süreci hızlandıracaktır.

 
Ücret iadesi nasıl yapılır?

Ücret iadesinin yapılabilmesi için faturanın 2 nüshasının da tarafımıza gönderilmesi gerekir. İsterseniz fotokopisini alabilirsiniz veya fatura numarasını not etmeniz yeterli olacaktır. Ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra incelenmekte veya ihtiyaç duyulması durumunda incelenmesi için üreticisine gönderilmektedir. Değişim veya iade edilebilir ürün koşullarını taşıyan ürünlerin değişimi veya iadesi 1 ile 3 iş günü içerisinde gerçekleştirilir. Ürünün kontrol amacıyla üreticisine gönderilmesi durumunda ise bu işlem 15 güne kadar uzayabilir. İncelemede kullanım talimatlarına uyulmadığı veya kullanıcı hatası bulunduğu tespit edildiğinde bu durum e-posta ile yazılı olarak müşteriye bildirilir ve ürün geri gönderilir, ücret iadesi yapılmaz.

İade; kredi kartı ile yapılmış ödemelerde kredi kartına, PAYPAL ile yapılan ödemelerde PAYPAL hesabına, kapıda ödeme veya havale ile yapılan ödemelerde gönderenin banka hesabına iade edilmektedir. Banka hesabına yapılan iadeler, ya havaleyi gerçekleştirenin hesabına veya adına fatura düzenlenen kişinin hesabına yapılır. Ödemeyi gönderen veya adına fatura düzenlenmiş kişi haricinde başkası hesabına ücret iadesi yapılmaz. Kredi kartına yapılan iadelerde, iade işlemi tarafımızdan yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak birkaç işgünü sürebilir. Ödeme banka hesabına iade edilecek ise banka hesap numarası ve IBAN bilgilerinin tarafımıza bildirilmesi gerekir.

İade ve değişimlerde kargo ve varsa kapıda ödeme masrafları iade edilmez, bu tutarlar kesilerek ücret iadesi yapılmaktadır. Anlayışınız ve bize vakit ayırdığımız için çok teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,
Denta Forum Müşteri Hizmetleri